Inkousty, tonery, pásky a termální štítky Brother Udržujte svá zařízení v hladkém chodu s originálními inkoustovými a tonerovými kazetami, páskami a termálními štítky, balíčky papíru nejvyšší kvality a rychle vyměnitelnými náhradními díly. Zobrazit spotřební materiál
MPS (Správa tiskových služeb) Spravujte a optimalizujte svou tiskovou flotilu pomocí programu leasingu tisku Zjistit více
(4) (Video) Resetování zařízení Brother Jak používat Průvodce nasazením ovladače Driver Deployment Wizard (k dispozici pouze pro Windows) Resetujte přístroj Brother Změna nastavení zařízení z počítače.
(12) Šedé pozadí Šikmý obraz (Video) Kopírování na obě strany papíru (oboustranné kopírování) (Video) Zvětšení nebo zmenšení kopírovaných obrázků Bílé skvrny v tisku Černé svislé čáry na stránce Kopírování na obě strany papíru (oboustranné kopírování) Kopírování občanského průkazu Linky přes stránku Pomačkání nebo zvrásnění papíru Tečky černého toneru přes celou stránku Zvětšení nebo zmenšení kopírovaných obrazů Více
(29) (Video) Po výměně jednotky fotoválce za nový se stále zobrazuje chybová zpráva„Vymen fotovalec“ nebo „Valec konci“. (Video) Nelze detekovat (Video) Oboustranný tisk není povolený (Video) Papír je zaseknutý uvnitř přístroje. (Video) Papír je zaseknutý v oboustranném zásobníku (Video) Papír je zaseknutý v zásobníku papírů. (Video) Papír je zaseknutý v zadní části přístroje. (Video) Právě jsem vyměnil tonerovou kazetu a na displeji LCD se stále zobrazuje zpráva „Malotoneru“ / „Vymente toner“ / „Dosel toner“, nebo LED dioda Toner stále svítínebo bliká. (Video) Ruční podávání (Video) Výměna tonerové kazety Autodiagnostika DOŠEL TONER Chyba kazety Na obrazovce aplikace Brother iPrint&Scan (mobilní zařízení) se zobrazí chybovázpráva „Nebyla nalezena žádná podporovaná zařízení“. Naskenovaná data jsou připojena k e-mailové aplikaci, kterou pravidelně nepoužívám, nebo se při pokusuo skenování dokumentu zobrazí chybová zpráva, že v mém počítači nenízaregistrována žádná výchozí e-mailová aplikace (CC4-121-[chybový kód])když zkouším skenovat dokument přímo do mé e-mailové aplikace pomocí ControlC Nelze rozpoznat Nelze tisknout Neshoda typ medii nebo Neshoda medii Objeví se zpráva s upozorněním na "Optický fotoválec je třeba vyměnit." /Zásobník papíru je téměř prázdný. "na počítači Macintosh. Po výměně jednotky fotoválce za nový se stále zobrazuje chybová zpráva „Vyměňteválec“ nebo „Válec brzy končí“. Právě jsem vyměnil tonerovou kazetu a LCD displej stále zobrazuje zprávu „Docházítoner“ / „Vyměňte toner“ / „Toner končí“ nebo kontrolka LED toneru stálesvítí nebo bliká. Přeplněná paměť Při instalaci ovladačů, Norton AntiVirus zobrazuje bezpečnostní upozornění, že se pokouší nebezpečná aplikace "xxxxx.exe připojitk DNS serveru". Jak mám postupovat? Při pokusu o skenování pomocí aplikace ControlCenter4 nebo ControlCenter3 pro systém Windows sezobrazí chybová zpráva „Chyba CC3-202.“, „Chyba CC4-202“, „ChybaCC3-205“ nebo „Chyba CC4-205. Ruční podávání Status monitor zobrazuje zprávu„offline“. Válec! Výměna fotoválce Zaseknutý dokument Více
(7) Šedé pozadí Šikmý obraz Bílé skvrny v tisku Černé svislé čáry na stránce Linky přes stránku Pomačkání nebo zvrásnění papíru Tečky černého toneru přes celou stránku
(5) Aktualizace firmware zařízení pomocí aplikace Brother iPrint&Scan (Android / iOS) Co je aplikace Brother iPrint&Scan? Na obrazovce aplikace Brother iPrint&Scan (mobilní zařízení) se zobrazí chybovázpráva „Nebyla nalezena žádná podporovaná zařízení“. Při použití aplikace Brother iPrint & Scan v mobilním zařízení Android ™ se na pravéstraně naskenovaného dokumentu objevují okraje. Tisk nebo sken pomocí aplikace Brother iPrint&Scan pro mobilní zařízení (Android / iOS)
(14) Šikmý obraz (Video) Papír je zaseknutý uvnitř přístroje. (Video) Papír je zaseknutý v oboustranném zásobníku (Video) Papír je zaseknutý v zásobníku papírů. (Video) Papír je zaseknutý v zadní části přístroje. (Video) Papír je zaseknutý ve výstupním zásobníku papíru (Video) Vložení papíru A4/Letter Dokument uvízl pod krytem dokumentu Dokument uvízl v horní části jednotky ADF Odstraňte malé kousky papíru uvízlé uvnitř ADF Pomačkání nebo zvrásnění papíru Vkládání papíru do zásobníku papíru Vložení papíru do zásobníku papíru Zaseknutý dokument Více
(22) Šedé pozadí Šikmý obraz Automatický tisk na obě strany papíru (automatický oboustranný tisk) Automatický tisk na obě strany papíru nebo tisk brožury Bílé skvrny v tisku Černé svislé čáry na stránce Linky přes stránku Možná řešení problémů s kvalitou tisku Na obrazovce aplikace Brother iPrint&Scan (mobilní zařízení) se zobrazí chybovázpráva „Nebyla nalezena žádná podporovaná zařízení“. Nelze tisknout po aktualizaci systému Windows 10 (červen 2020) Po aktualizaci Windows 10 (březen 2021) jsou moje tištěné dokumenty neúplné, nebo se běhemtisku při použití PC-FAX objevuje modrá obrazovka Pomačkání nebo zvrásnění papíru Při tisku PDF souborů z aplikace Adobe® Acrobat®/Adobe® Acrobat® Reader®/Adobe® Reader® některápísmena chybí. Co mohu dělat, abych tento problém vyřešil? Snížení hlučnosti tisku Snížení spotřeby toneru Stav tiskárny je Offline nebo Pozastaveno. Tečky černého toneru přes celou stránku Tisk nebo sken pomocí aplikace Brother iPrint&Scan pro mobilní zařízení (Android / iOS) Tisk z ručního podavače na obálky, štítky nebo tlustý papír. Vše je černé Změna nastavení ovladače tiskárny (Windows/macOS) Zrušení tiskové úlohy Více
(25) (Video) Skenování dokumentů pomocí Brother iPrint&Scan. (Windows, macOS) Funkce skenování v síti nefunguje při stisknutí tlačítka skenování naovládacím panelu zařízení Brother. (Pro Windows) Jak spustím Průvodce skenery a fotoaparáty ve Windows Vista? Jsem uživatelem Windows Vista. Jak mohu skenovat obrázek a vložit ho do aplikace Office 2007? Na obrazovce aplikace Brother iPrint&Scan (mobilní zařízení) se zobrazí chybovázpráva „Nebyla nalezena žádná podporovaná zařízení“. Naskenovaná data jsou připojena k e-mailové aplikaci, kterou pravidelně nepoužívám, nebo se při pokusuo skenování dokumentu zobrazí chybová zpráva, že v mém počítači nenízaregistrována žádná výchozí e-mailová aplikace (CC4-121-[chybový kód])když zkouším skenovat dokument přímo do mé e-mailové aplikace pomocí ControlC Naskenujte dokument v systému OS X 10.8/macOS 10.12 - 10.15. Odeslání naskenovaných dat na server FTP Otevřete „Skenery a fotoaparáty“ a Vlastnosti. Při pokusu o skenování pomocí aplikace ControlCenter4 nebo ControlCenter3 pro systém Windows sezobrazí chybová zpráva „Chyba CC3-202.“, „Chyba CC4-202“, „ChybaCC3-205“ nebo „Chyba CC4-205. Při použití aplikace Brother iPrint & Scan v mobilním zařízení Android ™ se na pravéstraně naskenovaného dokumentu objevují okraje. Sdílím své zařízení Brother. Lze tisknout, ale nelze skenovat. Skenování do Upravitelného Textového Souboru (OCR) použitím ControlCenter4 vDomácím režimu (Windows) Skenování dokumentu ve Windows® 8 nebo novějším. Skenování pomocí Nuance™ PaperPort™ 14SE nebo jiných aplikací Windows Skenování více stránek do jednoho souboru místo jednotlivéhoskenování uloženého jako samostatný soubor. Skenování do přílohy e-mailu Skenování do přílohy e-mailu pomocí aplikace ControlCenter4 v pokročilém režimu (Windows®) Skenování do upravitelného textového souboru (OCR) Snažím se použít ovladač Brother z CD dodaného se zařízením nebo stažený z internetu anemohu skenovat z Windows Serveru® 2008, Windows Serveru® 2008 R2, Windows Serveru® 2012, Windows Serveru® 2012R2 nebo Windows Serveru® 2016. Tisk nebo sken pomocí aplikace Brother iPrint&Scan pro mobilní zařízení (Android / iOS) Uložení naskenovaných dat do složky jako soubor PDF Uložení naskenovaných dat do složky jako soubor PDF pomocí aplikace ControlCenter4 v domácím režimu (Windows®) Uložte naskenovaná data do složky jako soubor PDF pomocí aplikace ControlCenter4 v pokročilém režimu (Windows®) Změna nastavení skenování pro skenování z ControlCenter4 nebo pomocítlačítka SKENOVÁNÍ (pro Windows®) Více